1669 پشتیبانی سریع
تعمیرات AEG

ماشین لباسشویی AEG مدل L89499 FL2

539 بازدید
ماشین لباسشویی AEG مدل L89499 FL2

ماشین لباسشویی AEG مدل L89499 FL2 یکی دیگر از دستگاه های ماشین لباسشویی موجود در بازار است که دارای قیمت مناسب در کنار کارایی ایده آل می باشد. ظرفیت دیگ این ماشین 10 کیلوگرم بوده و شما می توانید به راحتی تمام لباس های کثیف خود را با آن بشوئید.

ویژگی های ماشین لباسشویی AEG L89499 FL2

این ماشین لباسشویی دارای ویژگی های کاربردی از جمله تاخیر در شست و شو و تنظیم دمای ماشین است که به شما این امکان را می دهد که زمانی که در منزل نیستید ماشین شما با دمای مورد نظرتان شروع به کار کند.

این ماشین لباسشویی دارای 16 برنامه شست و شوی مختلف مانند شست و شوی لباس های ظریف، پشمی، کتان و غیره بوده و با داشتن برنامه پیش شست و شو باعث می شود لباس ها به طور کامل خیس شده و شسته شوند.

برنامه شست و شوی سریع به کار رفته در این ماشین باعث می شود شما بتوانید حتی کثیف ترین لباس های خود را تنها ظرف 20 دقیقه بشوئید. سیستم ضد چروک در ماشین نیز به کار رفته است تا بعد از اتمام شست و شو نیازی به اتو زدن نداشته باشید و لباس ها را مرتب و بدون چروک تحویل بگیرید.

ماشین لباسشویی AEG مدل L89499 FL2 دارای ویژگی های بسیار کاربردی دیگر از جمله شست و شوی خودکار دیگ، سیستم جلوگیری از نشت آب، قفل کودک، کنترل بالانس دیگ و سیستم کنترل کف بوده تا تمامی ویژگی های یک شست و شوی ایده آل را برای شما به ارمغان آورد.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669