1669 پشتیبانی سریع
تعمیرات AEG

ماشین لباسشویی AEG مدل L98699FL

588 بازدید
ماشین لباسشویی AEG مدل L98699FL

ماشین لباسشویی AEG مدل L98699FL دارای حداکثر دور موتور 1600 دور در دقیقه است که تمامی لباس ها را در بهترین حالت ممکن شست و شو می دهد. این ماشین لباسشویی دارای رده انرژی A+++ بوده و علاوه بر آن تا 20 درصد از میزان انرژی خود را کم تر مصرف می کند. این میزان مصرف انرژی هزینه برق ماهیانه شما را تا کم ترین مقدار ممکن کاهش می دهد.

ویژگی های ماشین لباسشویی AEG L98699FL

یکی از مهم ترین ویژگی های این ماشین لباسشویی داشتن برنامه های شست و شوی متنوع و مختلف است که به شما کمک می کند که هر لباس را به طور ویژه و مناسب خود بشوئید. یکی از برنامه های این ماشین سیستم بخارشوی ضد چروک است که باعث می شود لباس ها به طور کامل و بدون چروک شسته شوند.

این ماشین دارای حافظه برای انجام شست و شوهای متوالی است که باعث می شود لباس ها به طور متوالی و با برنامه از پیش تعیین شده شسته شوند. این ماشین دارای 4 مخزن جداگانه برای شویندهای مختلف بوده و قفل کودک آن باعث می شود که نگران بازی های کودکانه فرزند خود در آشپزخانه نباشید.

سنسور تشخصی وزن در ماشین لباسشویی AEG مدل L98699FL میزان لباس های قرار داده شده در دستگاه را تشخیص داده و مقدار مورد نیاز ماده شوینده را تعیین می کند. این ماشین لباسشویی داری برنامه های شست و شوی لباس های مختلف از جمله لباس های پشمی، کتان، جین و لحاف بوده و تمام لباس ها را قبل از شست و شو به طور کامل خیس می کند.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669