1669 پشتیبانی سریع
تعمیرات AEG

ماشین لباسشویی AEG مدل L68470VFL

775 بازدید
ماشین لباسشویی AEG مدل L68470VFL

ماشین لباسشویی AEG مدل L68470VFL  یک ماشین لباسشویی بسیار کارآمد با ظرفیت 7 کیلو است که می تواند درهر دقیقه 1600 دور بچرخد. این میزان چرخش در هر دقیقه باعث می شود که لباس های داخل آن به طور کامل شسته شود.

ویژگی های ماشین لباسشویی AEG L68470VFL

در این ماشین لباسشویی پیشرفته فناوری اینورتر به کار رفته است تا میزان مصرف انرژی به کم ترین مقدار کاهش یافته و شما بتوانید تعداد سال های بیشتری از آن استفاده کنید. رده انرژی این وسیله برقی برند آاگ مقدار A+++ بوده و دارای کم ترین میزان برق مصرفی به صورت ماهیانه می باشد.

درب این ماشین لباسشویی اندازه XXL داشته و شما می توانید به راحتی تمام لباس های خود را از این درب بزرگ داخل ماشین بگذارید. در این نوع از ماشین لباسشویی همانند مدل های پیشرفته دیگر شما می توانید هر لباس خاص مانند لباس های پشمی، لباس های خاص، لباس های با الیاف مصنوعی و غیره را با شرایط و برنامه ویژه خود بشوئید.

برنامه های دیگر این ماشین مانند شست و شوی سریع 20 دقیقه ای، پیش شست و شو، آب کشی اضافه، برنامه شست و شوی ضد چروک، تاخیر در شست و شو از دیگر ویژگی های این ماشین لباسشویی است که می تواند رضایت خاطر شما از شست و شو را به دست آورد.

میزان مصرف آب و نویز تولیدی ماشین لباسشویی AEG مدل L68470VFL مقداری بسیار مناسب و استاندارد است. این ماشین در هر چرخه شست و شو تنها 49 لیتر آب مصرف کرده و در زمان شست و شو 51 دسی بل نویز تولید می کند.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669