1669 پشتیبانی سریع
تعمیرات AEG

ماشین لباسشویی AEG مدل L8FS76499

407 بازدید
ماشین لباسشویی AEG مدل L8FS76499

ماشین لباسشویی AEG مدل L8FS76499 یک ماشین لباسشویی با ظرفیت دیگ 8 کیلوگرم است که بدنه ای بسیار محکم و در عین حال بسیار زیبا و امروزی دارد. درب این ماشین سایز XXL داشته و تا زاویه 165 درجه باز می شود. این مساله به شما کمک می کند که به راحتی بتوانید لباس های مختلف را داخل ماشین جای دهید.

ویژگی های ماشین لباسشویی AEG مدل L8FS76499

این ماشین لباسشویی دارای 11 برنامه شست و شوی مختلف بوده و شما می توانید برای هر نوع و جنس لباس از برنامه و شرایط شست و شوی ویژه آن ها استفاده کنید. یکی از مهم ترین ویژگی های این ماشین داشتن قابلیت اضافه کردن لباس حین کار بوده و می توانید حتی بعد از آغاز به کار ماشین به آن لباس های جا مانده را اضافه کنید.

قابلیت شست و شوی با بخار ویژگی دیگر این ماشین است که به شما کمک می کند بتوانید نهایت پاکیزگی را در لباس های خود ببینید. قابلیت Pro steam در این ماشین باعث می شود که علاوه بر شست و شوی کامل، بوی بد لباس ها نیز به طور کامل گرفته شده تا لباس ها کاملا خوشبو و تمیز شوند.

موتور این ماشین لباسشویی همانند دیگر لوازم برقی جدید و پیشرفته از نوع اینورتر بوده و میزان انرژی مصرفی را تا حد ممکن پایین می آورد. دور این موتور ماشین تا 1400 دور در دقیقه می تواند چرخیده تا سرسخت ترین لکه ها نیز از روی لباس پاک شوند.

ماشین لباسشویی AEG مدل L8FS76499 دارای ویژگی های دیگری مانند قفل کودک، قفل Aqua، روشن شدن با تاخیر، دیگ الماسه، میزان صدای تولیدی بسیار پایین و غیره است که آن را در شمار یک ماشین لباسشویی ایده آل قرار می دهد.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669