1669 پشتیبانی سریع
تعمیرات AEG

چگونه از شر بوی بد ماشین لباسشویی خلاص شویم؟

320 بازدید
چگونه از شر بوی بد ماشین لباسشویی خلاص شویم؟

آیا شما نیز مشکل بوی نامطبوع متصاعد شده از ماشین لباسشویی را دارید؟ شکایات زیادی را در خصوص بوی نامطبوع از افرادی شنیده ایم که ماشین های لباسشویی دارند که از جلو پر می شوند. این مشکل نیز ممکن است برای ماشین های لباسشویی که از بالا پر می شوند پیش آید.

بوی نامطبوعی که تجربه می کنید ممکن است ناشی از رشد قارچ باشد. داخل ماشین لباسشویی ممکن است حجمی از آب راکد وجود داشته باشد و محل رشد قارچ ها شود. اگرچه ممکن است ماشین لباسشویی را به صورت منظم استفاده می کنید، قارچ ها شسته نمی شوند. در ماشین لباسشویی آزمایشی ما، بویی مانند بوی دود سیگار کهنه داشت، اگرچه هیچ لباسی با بوی سیگار در آن شسته نشده است.

نکاتی ارائه می کنیم که ممکن است به حذف مسائل مربوط به بوی بد در ماشین لباسشویی کمک می کند. ابتدا و مؤثرترین بخش در تحقیق شما این است که درپوش را بردارید یا در ماشین را باز کنید. باز گذاشتن در به گردش هوا و تبخیر آب راکد کمک می کند. کاهش بوی بد به سرعت و قابل توجه صورت گرفت.

نکته دوم، روشن کردن ماشین روی چرخه خیساندن سریع با دیگ خالی است. یک فنجان کامل ماده شوینده را در آغاز چرخه اضافه کنید. ماده شوینده در حذف ریزجانداران مانند قارچ و باکتری مؤثر است. با این حال، راه اندازی ماشین برای یکبار به طور کامل مؤثر نیست. پیشنهاد ما ریختن یک فنجان دیگر ماده شوینده در دیگ شستشو پس از تمام شدن چرخه شستشو است. این کار باعث می شود که ماده شوینده راکد بماند و باید از رشد قارچ و باکتری جلوگیری کند. با این حال، اگر این کار را انجام می دهید، پیش از پر کردن ماشین، باید مجدداً این کار را با دیگ خالی انجام دهید تا از وارد شدن آسیب به لباس ها از طریق ماده شوینده باقی مانده در دیگ ماشین جلوگیری شود.

 

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669