1669 پشتیبانی سریع
تعمیرات AEG

چگونه فیلترهای ماشین لباسشویی را بررسی کنیم؟

341 بازدید
چگونه فیلترهای ماشین لباسشویی را بررسی کنیم؟

چگونه فیلترهای ماشین لباسشویی را بررسی کنیم؟

آب گرم و سرد خانه شما به شیر ورودی پشت ماشین لباسشویی وصل می شود. در هر انتهای شلنگ های منبع آب، ممکن است فیلتری برای جذب پسماند و جلوگیری از آسیب رسیدن به ماشین لباسشویی وجود داشته باشد. شیر ورودی آب نیز فیلترهایی دارد. اگر فیلترها گرفته شوند، نتیجه ی آن فشار کم آب، عدم جریان یافتن آب یا دمای نامناسب آب خواهد بود.

هشدار: پیش از تست یا تعمیر، لطفاً اصول ایمنی را رعایت کنید.

پیش از بررسی فیلترها، ماشین لباسشویی را از برق بکشید یا جریان برق را از جعبه فیوز یا پنل مدارشکن قطع نمایید تا از برق گرفتگی در امان باشید.

شیر ورودی آب را می توان به واسطه شلنگ های آبی که در پشت ماشین لباسشویی به آن متصل شده اند، شناسایی نمود. شلنگ ها را در سطل قرار دهید و آب را باز کنید تا مطمئن شوید که فشار آب کافی دارید و هر گونه پسماند باقیمانده خارج می شوند.

فیلترهای شلنگ و شیر ورودی را بررسی کنید تا پسماندی در آن باقی نمانده باشد. اگر پسماند یافتید، آن را خارج کنید. فیلترها در شیر ورودی قابل دفع نیستند بنابراین دقت کنید که به آن آسیب وارد نکنید.

اگر فشار آب خوبی دارید و پسماندی مشاهده نمی کنید، آنگاه خود شیر ورودی ممکن است ایراد داشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله مربوط به بررسی شیر ورودی مراجعه نمایید.

چگونه فیلترهای ماشین لباسشویی را بررسی کنیم؟

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669