1669 پشتیبانی سریع
تعمیرات AEG

ماشین لباسشویی AEG مدل L7FEE842R

388 بازدید
ماشین لباسشویی AEG مدل L7FEE842R

ماشین لباسشویی AEG مدل L7FEE842R یک ماشین لباسشویی بسیار زیبا با طراحی شیک و امروزی و رنگ سفید است که می توانید آن را در آشپزخانه های مدرن خود به راحتی قرار دهید. دیگ این ماشین لباسشویی دارای ظرفیت 8 کیلوگرم بوده و برای یک خانواده متوسط و پرجمعیت بسیار مناسب می باشد.

ویژگی های ماشین لباسشویی AEG L7FEE842R

این ماشین لباسشویی دارای بخارشوی بوده و شما می توانید از این ویژگی برای شست و شوی لباس های حساس با لکه های قوی و سخت استفاده کنید. این ماشین لباسشویی همانند دیگر وسایل برقی این برند دارای قفل کودک بوده تا با آرامش خیال بتوانید به فرزندتان اجازه دهید در محیط آشپزخانه بازی کند.

چرخش موتور این ماشین لباسشویی در حالت ماکسیمم به مقدار 1400 دور در دقیقه رسیده و می تواند تمامی لکه های موجود روی لباس ها را پاک کند. یکی دیگر از ویژگی های این ماشین داشتن دیگ الماسه با قابلیت شست وشوی خودکار است. برجستگی ها و تورفتگی های دیگ باعث می شود که لباس ها به طور کامل شسته شده و تاروپود آن ها به طور کامل محافظت شود.

میزان نویز و صدای تولیدی در این ماشین بسیار کم بوده و هنگام کار تنها 51 دسی بل و هنگام آب کشی 75 دسی بل تولید می کند. میزان برق و آب مصرفی این ماشین لباسشویی بسیار کم بوده و دارای رده انرژی A+++ و میزان مصرف آب 10999 لیتر به صورت سالیانه می باشد.

ماشین لباسشویی AEG مدل L7FEE842R دارای برنامه های شست و شوی متنوعی مانند تاخیر در شست و شو، شست و شوی سریع، شست و شوی پارچه های مختلف از جنس کتان، پنبه، الیاف و غیره می باشد.

تعمیر ماشین لباسشویی AEG

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669