1669 پشتیبانی سریع
تعمیرات AEG

ماشین لباسشویی AEG مدل L88409FL2

598 بازدید
ماشین لباسشویی AEG مدل L88409FL2

ماشین لباسشویی AEG مدل L88409FL2 یک ماشین لباسشویی مخصوص خانواده های پر جمعیت است. ظرفیت 10 کیلوگرمی این ماشین لباسشویی به شما این امکان را می دهد که بتوانید تمامی لباس های اعضای خانواده را با هم و به طور همزمان بشوئید.

ویژگی های ماشین لباسشویی AEG L88409FL2

یکی از مهم ترین ویژگی های این ماشین لباسشویی به عنوان یکی از مدل های جدید برند AEG داشتن قابلیت اضافه کردن لباس بعد از آغاز به کار است. در واقع اگر شما بعد از روشن کردن ماشین لباسشویی متوجه شدید، لباسی را فراموش کرده اید، می توانید آن را حین کار به ماشین اضافه کنید.

سیستم بخارشوی به کار رفته در این ماشین لباسشویی باعث می شود بتوانید حتی سرسخت ترین لکه ها را بدون کوچک ترین آسیب به بافت لباس از روی آن ها پاک کنید. یکی دیگر از ویژگی های پیشرفته این ماشین داشتن موتور اینورتر است که طول عمر وسیله برقی را تا بیشترین مقدار ممکن بالا برده و میزان مصرف آن را به حداقل رسانده است.

فناوری PLUSبه کار رفته در ماشین لباسشویی باعث می شود که بتوانید کثیف ترین لباس های خود را به طور کامل بشوئید. میزان صدای تولیدی ماشین لباسشویی هنگام کار و خشک کردن بسیار کم بوده و شما اصلا متوجه آن نخواهید شد. این ماشین حین کار و آبکشی تنها 49 دسی بل نویز تولید می کند.

ماشین لباسشویی AEG مدل L88409FL2 دارای دور موتور تا 1400 دور در دقیقه بوده و قفل کودک آن خیال شما را بابت بازیگوشی های فرزندتان آسوده باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669