1669 پشتیبانی سریع
تعمیرات AEG

ماشین لباسشویی AEG مدل L73280VFL

715 بازدید
ماشین لباسشویی AEG مدل L73280VFL

ماشین لباسشویی AEG مدل L73280VFL یکی دیگر از ماشین های لباسشویی برند جهانی آاگ است که مخزن آن تا 8 کیلوگرم ظرفیت دارد. مصرف انرژی در این ماشین مقدار A+++ بوده و دارای مصرف انرژی و آب بسیار پایینی می باشد.

ویژگی های ماشین لباسشویی AEG مدل L73280VFL

این ماشین لباسشویی دارای دور موتور 1200 دور در دقیقه بوده و می تواند سخت ترین لکه ها را از روی لباس پاک کند. سیستم تاخیر در شست و شو این ماشین لباسشویی به شما این امکان را می دهد که روشن کردن ماشین را به زمان هایی که در منزل نیستید، به تاخیر بیاندازید.

میزان لرزش و صدای ماشین لباسشویی هنگام کار بسیار پایین است به طوری که هنگام کار تنها 78 دسی بل صدا تولید می کند. همانطور که در بالا نیز اشاره شد میزان مصرف آب در این ماشین لباسشویی بسیار کم بوده و در هر چرخه تنها 59 لیتر آب مصرف می کند.

فناوری حباب ساز در این ماشین پیشرفته به کار رفته است که باعث می شود حباب ها به راحتی وارد تار و پو لباس ها شده و لکه های آن را پاک کنند. در این ماشین سیستم ضد چروک نیز به کار رفته تا بعد از شست و شوی لباس ها نیازی به اتو کردن آن ها نداشته باشید.

شست و شوی اضافه، قابلیت pous و شروع مجدد، سنسور اندازه گیری وزن لباس، شست و شوی اولیه و بخار شوی از دیگر ویژگی های ماشین لباسشویی AEG L73280VFL که می تواند تمامی خواسته های شما از یک شست و شوی کامل را برآورده کند.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669