1669 پشتیبانی سریع
تعمیرات AEG

ماشین لباسشویی AEG مدل L8FS86699

476 بازدید
ماشین لباسشویی AEG مدل L8FS86699

ماشین لباسشویی AEG مدل L8FS86699 یکی از جدیدترین ماشین های لباسشویی است که می توانید بعد از روشن کردن آن مجددا لباس های فراموش شده خود را داخل آن قرار دهید. این ماشین ظرفشویی 9 کیلوگرم ظرفیت دارد که می توانید برای خانواده پر جمعیت و شلوغ خود آن را خریداری کنید.

ویژگی های ماشین لباسشویی AEG L8FS86699

یکی از مهم ترین ویژگی های این ماشین لباسشویی داشتن بخارشوی است که به شما این امکان را می دهد که لباس های خود را به بهترین شکل و به طور کامل بشوئید. در این ماشین لباسشویی  11 برنامه شست و شو وجود دارد و شما می توانید هر نوع لباس مانند لباس های جین، لباس کودک، لباس های پشمی و غیره را با شرایط مناسب خود بشوئید.

این ماشین دارای سنسور تشخیص اضافه وزن و سیستم کنترل بار نامتوازن بوده تا هر زمان که لباس های داخل ماشین از مقدار مجاز بیشتر شود، به شما هشدار داده تا ماشین خراب نشود. در این مدل از ماشین لباسشویی همچنین از فناوری Pro steam استفاده شده است تا بوی نامطبوع لباس ها نیز به طور کامل از بین رود.

برنامه شست و شوی سریع به کار رفته در این ماشین لباسشویی باعث می شود که بتوانید لباس ها با وزن حدود 3 کیلو را تنها در 20 دقیقه و به طور کامل بشوئید.

فناوری های مختلفی برای شست و شوی بهتر و کامل در ماشین لباسشویی AEG مدل L8FS86699 به کار رفته است که باعث می شود حباب های ایجاد شده به راحتی وارد تار و پود لباس شده تا لکه ها به راحتی از روی لباس ها پاک شوند.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669