1669 پشتیبانی سریع
تعمیرات AEG

ماشین لباسشویی AEG مدل L8FEC946R

576 بازدید
ماشین لباسشویی AEG مدل L8FEC946R

ماشین لباسشویی AEG مدل L8FEC946R یکی از ماشین های لباسشویی برند ایتالیایی آاگ است که در هر ساعت تنها 0.95 کیلو وات توان مصرف می کند. این مقدار انرژی مصرفی این ماشین لباسشویی را در رده انرژی A+++ قرار داده و نگرانی شما را بابت میزان برق مصرفیتان برطرف می کند.

ویژگی های ماشین لباسشویی AEG مدل L8FEC946R

یکی از اصلی ترین ویژگی های این ماشین لباسشویی بدون لرزش بودن و داشتن کم ترین صدای ممکن حین کار است. این ماشین هنگام خشک کردن 73 دسی بل و هنگام کار کردن تنها 47 دسی بل صدا تولید می کند. این صدا از نویز تولیدی یک ماشین ریش تراش نیز کم تر است.

این ماشین لباسشویی در هر چرخه تنها 53 لیتر آب مصرف کرده و به صورت سالیانه به طور میانگین 10499 لیتر آب مصرف می کند. جنس بدنه این ماشین لباسشویی استیل ضد زنگ بوده که شما می توانید با خیال راحت سال ها از این وسیله برقی استفاده کنید.

یکی دیگر از ویژگی های این ماشین داشتن حالت شست و شوی دستی است که می تواند سختگیرترین و وسواسی ترین افراد را از شست و شو راضی نگه دارد. از شست و شوی اضافی نیز برای حالتی که لباس ها بسیار چرک بوده و نیاز به شست و شوی بیشتری دارند می توانید استفاده کنید.

زمانی که برای شستن و استفاده از لباس های خود عجله دارید، می توانید تا وزن 3 کیلوگرم در ماشین لباس انداخته و از شست و شوی سریع تنها در 20 دقیقه استفاده کنید. ظرفیت دیگ ماشین لباسشویی AEG L8FEC946R  مقدار 9 کیلوگرم بوده و دارای 6 برنامه شست و شوی مختلف و بسیار کاربردی می باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669