1669 پشتیبانی سریع
تعمیرات AEG

ماشین لباسشویی AEG  مدل L87495 XFL

379 بازدید
ماشین لباسشویی AEG  مدل L87495 XFL

ماشین لباسشویی AEG مدل L87495 XFL یک ماشین لباسشویی کاملا اقتصادی است که دارای میزان مصرف آب و انرژی بسیار کم است. این ماشین لباسشویی دارای رده انرژی A+++  بوده و در هر چرخه تنها مقدار 10999 لیتر آب مصرف می کند.

ویژگی های ماشین لباسشویی AEG  L87495 XFL

این ماشین لباسشویی دارای برنامه ضد حساسیت بوده و می تواند لباس های شما را بدون ایجاد هیچ گونه حساسیت مواد شوینده تمیز کند. حرکت چندگانه دیگ باعث می شود شست و شوی لباس ها به صورت دستی شبیه سازی شده و تمامی لکه های آن به طور کامل پاک شوند.

این ماشین لباسشویی دارای سیستم عیب یابی خودکار داشته تا در صورت بروز بسیاری از مشکلات داخلی ماشین به طور خودکار آن را برطرف کند. در کنار مصرف انرژی بسیار پایین این ماشین برنامه های کاهش مصرف انرژی رامی توانید برای مینیمم کردن مصرف انرژی به کار ببرید.

انتخاب برنامه سکوت کامل هنگام شست و شو باعث می شود که کار کردن ماشین هیچ گونه صدای تولید نکند. درب این ماشین اندازه XXL داشته و با زاویه 180 درجه باز می شود. بنابراین می توانید به راحتی تمامی لباس های خود را داخل ماشین قرار دهید.

بخارشوی به کار رفته در این ماشین همچنین باعث می شود که بتوانید لباس های مختلف با لکه های سخت را بشوئید. ظرفیت دیگ ماشین لباسشویی AEG مدل L87495 XFL مقدار 9 کیلوگرم بوده و با داشتن 16 برنامه شست و شوی مختلف می توانید هر لباس را با شرایط مناسب و ایده آل خود بشوئید.

تعمیر ماشین لباسشویی AEG

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669